8 mai 2012

Re:




La re.vederea triumfului,
re.zolvam re.actia pamantului.
Si dau cu re.Spectrul de difuzare
primeste re.spectul. Re.cuperare...
Acu-nteapa foarte ta.re ciudat ma simt,
re.petand in gand ca mi-e greu sa ma tot mint.
Si plec... plec aproape in vecini
sa re.cuperez re.licva gasita in maracini.
Uite banii, da-mi si re.stul,
uite anii, ia si dexul.
Ca... timpul merge-n re.cunoastere,
s-a umflat la sala tot tragand de haltere.
Si tot ... mie mi se pare,
c-au venit extraterestii si-ncearca sa ne separe.
Si nebunia mea e re.laxare,
re.spirand cu alti poeti aerul ramas pe soare.
Ramai cu bine-n marea neagra,
cu re.chinii si cu pestii si cu oricine intreaba.
Vad planeta, se re.simte,
ca se nasc aproape zilnic milioane de termite.
Re.cursul are loc intr-o sala mult prea mica.
Pixul mi-a cazut pe jos si singur nu se ridica.
Si usor ma enerveaza re.priza ca e prea lunga,
parca-i viata lu' bunicu' cu sticla in mana stanga.


Si aerul e re.ce locuind in re.ceptor,
cu re.clame si canale prinse de vulturi in zbor.
Re.fuzul meu se loveste imediat
de cuvantul Domnului, care mi-a fost re.citat.
In re.flex nu mi-a intrat,
a iesit incet si de-atunci n-a mai plecat.
Si-am plecat tot eu... de-acasa la magazin
cu re.peru', m-am gandit sa nu mai vin.
Dar in urma pot lasa doar o umbra si cuvinte
Si re.miza de la sah si re.plica dinainte.
Dar... partida s-a re.jucat.
Am trecut si de re.duta si prin lume am umblat.
Ceasul suna re.gulat in tabere.
Portarul e pe iarba, uita sa mai apere.
Barile sunt strans legate,
Am apasat pe re.c si cam toti s-au dat in spate.
Re.numele mi-a fost patat.
A venit si cainele, ne punem pe curatat.
La re.ceptie nu-i inca nimeni,
Vad doar oameni re.primati cautand ziua de maine.
Re.prezint urma de lumina
Si pe Moise si pe Toma si pe cei ce scriu in mina.
Verde-albastru pe re.tina alba,
Re.scriind o pagina si primind numai o halba.


Niciun comentariu: