4 mai 2012

ArmA



Am avut în mână o armă, am lăsat-o fără viaţă,
Că ea a lăsat pe mulţi fără zâmbete pe faţă.
Am primit în mâna dreaptă o palmă mare de pământ,
Am scos tot la suprafaţă, băgând ura în mormânt!


Revăzând filmul alb negru al culorilor aprinse, 
Am ascuţit o armă albă şi-am dat grai la multe vise.
Și-am fost martorul de gheaţă când focul s-a înteţit,
În jur era multă ceaţă când soarele a asfinţit.


Noaptea albă este neagră, răpusă de animale.
Zboară peste tot în lume mii de arme nucleare.
Mii de sentimente mute au sfârşit în acest loc
Și cei ce le-au dat viaţă au rămas închişi în joc.


În păcatul fericirii stă ascunsă o tristeţe,
Ucisă de multe arme şi de cei ce-au vrut să-nveţe.
Iar persoanele slăbite de îngerii trimişi de sus,
Au găsit nefericirea şi inevitabil s-au supus.

Niciun comentariu: