13 aug. 2010

Divin Sau Uman ?




Cred ca nu se pune problema sa fiu vreodata divin,
Insa daca mi-ar fi ingaduit sa beneficiez putin
De jumate din puterea care-a zamislit Pamantul,
As desfiinta ignoranta si inconstanta, le-as zdrobi cu tot avantul !
Si ca Sfantul din seriale as desconspira hotia...
De ce sa furi tu ce-am muncit eu !? Esti frate cu sotia !?
Chiria mi-o platesc intotdeauna, insa as vrea sa scap de ea,
Sa nu mai fac depozite in banca, sa-i depun la saltea,
Sa am puterea de-a nu mai fuma si bea,
Tuturor copiilor nevoiasi din lume sa le ofer cate o acadea
Pentru inceput ! S-aduc un zambet celor fara casa,
Chiar daca nu le pune neaparat mancare in stomac sau pe masa...
Sa nu mai rad de-o fata pentru faptul ca este grasa,
Sa inteleg de ce oamenii sunt stresati pe-acest Pamant minunat,
Ce anume le provoaca dispretul si chipul intunecat...
As vrea sa am puterea sa zambesc neincetat,
Sa nu mai mir pe nimeni daca intru-n magazin degajat,
Vanzatorul sa nu se mai uite suspicios si ciudat
Ca la un ciorditor care parca intr-un moment
S-a tirat cu toata marfa !
Si clar nu mai vreau frate,
Ca angajatorul meu sa se desparta de mine
Usor pentru ca in spate, sunt zeci de oameni cu bratele ridicate,
Care striga cat pot : "Luati-ma ca fac ce face el pe jumate...
Din banii pe care-i ia fara state !"
Deci toate probleme care ma chinuie in viata de zi de zi,
Reprezinta condimentele vietii, verbul "a fi"...
Si e clar ca nu pot fi divin, sunt prea uman,
Mandru de originea mea de individ independent si spontan !



>>Brugner<<

Niciun comentariu: